Общи условия на лоялната програма

GALLERIA LOYALTY CLUB

на Mall Galleria Стара Загора

 

ОБЩИ УСЛОВИЯ НА програмата GALLERIA LOYALTY CLUB

Настоящите общи условия („Общите условия”) определят механизма на лоялната програма Galleria Loyalty Club и уреждат взаимоотношенията, които възникват във връзка с участието в нея между „Галерия Стара Загора” EАД (с търговско име Mall Galleria Стара Загора, ЕИК 123751060, със седалище гр. София 1505, бул. "Ситняково" 48, ет.10, офис 1012) и клиентите на мола, включени в програмата, и по-точно издаването на клиентска карта, упражняването на правата по нея и други свързани въпроси.

С регистрацията си в програмата Galleria Loyalty Club Вие потвърждавате, че сте прочели, разбрали и се съгласявате с Общите условия.


УСЛОВИЯ НА ПРОГРАМАТА GALLERIA LOYALTY CLUB


1. ИЗДАВАНЕ НА КЛИЕНТСКА КАРТА


1.1. Участник в програмата Galleria Loyalty Club може да бъде всяко физическо лице, което има постоянен адрес в Република България, притежава телефонен номер към български мобилен оператор и има навършени 14 години. В програмата Galleria Loyalty Club нямат право да участват служителите в търговските обекти на територията на мола, служителите на „Галерия Стара Загора” ЕАД, както и членове на техните семейства. Карта не се издава на и не се ползва от юридически лица.

1.2. Всяка клиентска карта е и остава собственост на издаващото я дружество „Галерия Стара Загора” ЕАД .

1.3. Клиентската карта е лична и се регистрира поименно. Преотстъпването на клиентска карта във всички случаи е забранено. Всеки участник има право само на една клиентска карта независимо от вида.

1.4. Клиентските карти биват 2 вида1 - базова и златна. Базова карта може да бъде издадена на всеки желаещ да участва в лоялната програма, а златна може да получи всеки участник с базова карта, който към даден момент в рамките на една календарна година (1 януари - 31 декември) има натрупани 5000 точки.

1.5. Издаването на клиентска карта е безплатно. Издаването и активирането на клиентска карта се извършва на бюро "Информация" в Mall Galleria Стара Загора и от промо екипи на Mall Galleria след регистриране на участника в системата Galleria Loyalty Club и съгласяването му с настоящите Общи условия.

1.6. При регистрацията в програмата Galleria Loyalty Club участниците се съгласяват да предоставят доброволно личните си данни, изисквани от формата за регистрация, чрез показване на валиден документ за самоличност. Задължителни за попълване и необходими за участие в програмата Galleria Loyalty Club са следните данни: три имена, пол, дата на раждане, адрес на местожителство, (email), актуален мобилен номер и брой деца.

1.7. Клиентската карта и програмата Galleria Loyalty Club са валидни само за търговските обекти на територията на моловете от веригата Galleria в България - Mall Galleria Стара Загора и Mall Galleria Бургас.



2. УПОТРЕБА НА КЛИЕНТСКАТА КАРТА



2.1. Участниците в програмата Galleria Loyalty Club имат право да използват картата си на територията на моловете от веригата Galleria - Mall Galleria Стара Загора и Mall Galleria Бургас - винаги съобразно определените от съответния мол правила. При пазаруване в търговските обекти на територията на Mall Galleria участникът има право да генерира точки на базата на издадените му касови бонове и да участва в кампании с награди. За да превърне сума от касов бон в точки, клиентът-притежател на клиентска карта трябва:

- да отиде до бюро "Информация", където единствено е възможно превръщането на пари в точки;

- да покаже клиентската си карта;

- да се легитимира чрез документ за самоличност;

- да регистрира направените през същия ден покупки чрез представяне на съответните касови бонове.


Служителят на бюро "Информация" поставя мокър печат на гърба на всяка касова бележка, която отговаря на услoвията за регистрация и обмяна на точки (виж по-долу т.3.2, т. 3.3., т.3.4)

2.2. Клиентската карта не е кредитна карта. Участниците не могат да извършват финансови операции с картата, а могат единствено да се  възползват от привилегиите, които получават с картата, предоставени от „Галерия Стара Загора” ЕАД.

2.3. Натрупването на точки, както и обмяната им, се извършва само след като участникът предостави клиентската си карта на бюро "Информация". В случай че клиентът не носи в себе си клиентската си карта, но има смартфон или друго смарт устройство с операционна система Android или iOS, при регистрация на клиентската карта клиентът може да изтегли специалното безплатно Galleria Loyalty Club приложение, което предоставя актуална информация за:

- моловете от веригата Galleria, които участват в лоялната програма и в които клиентът може да пазарува и да трупа точки*;

- наличността на точки в картата на клиента;

- актуалния списък с награди и наличните количества от всяка награда;

- плана на етажите с търговски обекти в съответния мол от веригата.


* Ако клиентската карта е активирана в Стара Загора, но участникът реши да пазарува в друг мол от веригата Mall Galleria, то същият следва да активира картата си на бюро "Информация" в другия мол, за да може да участва в неговите текущи кампании. Кампаниите на различните молове от веригата Mall Galleria могат да се различават по продължителност, награди и изисквания за участие, но при всички случаи, за да обърне покупкте си в точки, клиентът трябва да регистрира касовите бонове на направените същия ден покупки на бюро "Информация" в съответния мол.


2.4. В случай че клиентът реши да обмени събраните в другия мол точки за точки в Mall Galleria в града, в който живее, тогава коефициентът за превръщане на точки от единия мол в точки в другия е 2:1 (2 точки от Mall Galleria Бургас = 1 точка в Mall Galleria Стара Загора).


2.5. Клиентът може да реши паралелно да събира точки в различните молове от веригата Mall Galleria, в които е регистрирал картата си, и да печели различни награди от търговските центрове. Тогава клиентът може в реално време да проверява какъв брой точки е събрал във всеки мол и измежду какви налични награди може да избира на интернет адрес: www.galleriasz.bg или в мобилното приложение Galleria Loyalty Club, ако го е свалил на смарт устройството си.

 

3. ОБМЯНА НА ТОЧКИ, НАТРУПВАНЕ НА ТОЧКИ.


3.1. Участниците в програма Galleria Loyalty Club получават 1 точка за всеки 2лв (два български лева), реално заплатени за стоки и услуги на територията на Mall Galleria. За целите на получаване на точки цифрата след конвертирането се закръглява нагоре, когато е над 0,5 и надолу, в случай че е под 0,5, като коефициентът за превръщане на левове в точки е 0,5 (напр. 15,24лв * 0,5 = 7,62 или 8 точки, но 18,79лв. * 0,5 = 9,4 или 9 точки).

3.2. Организаторът си запазва правото по собствено усмотрение да променя коефициента на конвертиране на левове в точки за определени търговски обекти на територията на мола, като същият не е длъжен да уведомява в писмен вид картодържателите за тези или други подобни промени.

3.3. Организаторът има право своевременно да добавя и/или премахва в лоялната програма търговски обекти, чиито касови бонове системата разпознава и приема и от които клиентите трупат точки в досиетата си.

3.4. Организаторът има право по собствено усмотрение да поставя лимит на броя точки, които клиенът може да натрупа в картата си в рамките на един ден, една седмица и/или един календарен месец.

3.5. Касови бонове от магазини МТел, Теленор, Виваком, Атлетик Фитнес, Inmedio, Чар-М, както и касови бонове от питейните и заведенията за хранене не участват в лоялната програма и тяхната левова равностойност не подлежи на обмяна. Такива обекти са ресторант "Щастливеца", McDonald’s, Subway, Fernando’s Mexican food, Mr. Donner, Selva café, Pleska Pizza, Sugarland, Cinema City Bar, Cinema City Café, Organic Green House

3.6. Касови бонове от кина Cinema City и 8D cinema участват в лоялната програма само при следните условия:

            - един клиент може да регистрира на ден не повече от 1 касов бон от всяко кино;

            - един касов бон може да участва, ако удостоверява покупка на не повече от 2 кинобилета за съответното кино;

            - регистрацията на касовия бон от киното за участие в лоялната програма става с показване на закупения/закупените билети на бюро "Информация"


3.7. Касови бонове от dm участват при следните условия:

            - в рамките на един календарен ден един картодържател може да регистрира максимум 50 точки, независимо от сумата на касовата бележка (или сумарно от всички свои касови бележки за деня от търговския обект);

            - в рамките на един календарен месец максимумът точки, които един картодържател може да натрупа в картата си от касови бонове от dm, е 250.

3.8. Максимум 100 точки на клиент еднократно за деня или за целия месец могат да бъдат начислени от детски парти център Тон Бонбон.

3.9. Копия на касови бонове, както и касови бележки, написани на ръка, не участват в лоялната програма и не подлежат да регистрация и обмяна на точки.

3.10. Временни щандове, част от тематични базари на територията на мола, не участват в програмата и тяхната левова равностойност не подлежи на обмяна.

3.11. При сторниране на касова бележка, левовата равностойност на която е обърната в точки и те са прибавени в клиентската карта на участника, новата касова бележка, която заменя сторнираната, не може да се регистрира и да се обърне в точки. Служителят в търговския обект, издал новия касов бон, се подписва на гърба на новия касов бон, заменящ сторнирания, и такъв касов бон не участва в програмата. Касови бележки със задна дата, както и такива, чиято цялост е нарушена посредством надраскване (и на гърба), скъсване или протриване до степен, в която не могат да бъдат разчетени данните, и пр., също не участват в програмата.

3.12. Максимум 100 точки на ден се начислят в клиентската карта на всеки участник, пазарувал за над 200лв. същия ден в Техномаркет и/или Happy 365. Независимо от стойността на касовата бележка за направени покупки в един от двата търговски обекти, максималният брой точки на ден на клиент, пазарувал във всеки от тях, е 100, a максималният брой точки за календарния месец е 300.

3.13. Максималният брой точки, които един клиент може да натрупа в картата си в рамките на един календарен ден, независимо в колко търговски обекта в мола е пазарувал и на каква стойност са покупките му, е 600 точки. От тях 100 (сто) точки са максималният брой, допустим от магазин Техномаркет, а 500 (петстотин) точки е максималният допустим брой точки срещу покупки, направени в останалите търговски обекти на територията на мола.

3.14. Не се получават точки по програма Galleria Loyalty Club при закупуване на стоки посредством издавани от „Галерия Стара Загора” ЕАД промоционални ваучери.

3.15. В случай че участникът не предостави клиентска карта или смарт устройство със свалено приложение в момента на регистриране на касови бонове на бюро "Информация", точки не могат да се начисляват или да се обменят.

3.16. Участниците нямат право да заменят частично или изцяло натрупаните от тях точки за пари.

3.17. Превръщането на левовата стойност на покупките в точки се извършва в същия ден само на бюро "Информация" в работното време на мола - всеки ден между 10:00ч. и 22:00ч.



4. ПРОВЕРКА НА НАЛИЧНИ ТОЧКИ И НАГРАДИ




4.1. На интернет адрес www.galleriasz.bg всеки участник при желание може в реално време да проверява:

- броя събрани точки,

- историята си на трупане на точки в съответния мол от датата на активиране на картата,

- списък с актуални награди и налични количества от всеки вид награда,

- текущи кампании.

Необходими данни за клиентска регистрация в сайта са:

- email (същият, който е посочен при активиране на картата),

-10-символен номер на картата, изписан в горната част на гърба на картата,

- паролата, изпратена по email при успешно активиране на клиентската карта от служител на "Галерия Стара Загора" ЕАД.


4.2. Налични точки и награди могат да се проверят и на място на бюро "Информация", както и при промоутъри на Galleria Loyalty Club.



5. НАГРАДИ. КАМПАНИИ



5.1. Участник има право да използва точките си, доколкото броят на наличните в картата му точки е поне равен на броя точки, необходим за получаване на избраната награда. Наградите, които могат да се получават срещу точки, са изложени в специална витрина до бюро "Информация" в Mall Galleria и изброени на интернет сайт www.galleriasz.bg.

5.2. Наградите важат до изчерпване на количествата. В случай че дадена награда не е налична в момента на обмяна на точки, участникът трябва да избере друга измежду наличните и да има събрани необходимия брой точки, за да я получи. Организаторът не е длъжен да поддържа заредена с награди витрина през целия срок на кампанията.

5.3. Участниците могат да получат избраната от тях награда на място на бюро "Информация", при условие че имат събрани необходимия брой точки, изписани до всяка награда. Служител на бюро "Информация" ще обслужи участниците с оглед обмяната на точки срещу получаването на наградата.

5.4. При всяка обмяна на точки за награда съответният брой точки, необходим за получаване на избраната награда, се изважда от общия брой налични точки, натрупани в клиентската карта на участника.

5.5. В различни периода на кампанията Организаторът има право по собствено усмотрение да начислява различен брой точки за една и съща награда.

5.6. Когато клиент достигне необходимия брой точки за получаване на конкретна награда, в момента на регистриране на касовия бон, носещ решаващия брой точки, клиентът ще бъде попитан от служител на бюро "Информация" дали желае да получи съответната награда срещу необходимия брой точки. Ако клиентът се съгласи да получи конкретната награда, съответният брой точки ще бъде изваден от наличността в картата му. Ако обаче клиентът откаже да получи конкретната награда и реши да продължи да събира точки, „Галерия Стара Загора” ЕАД не носи отговорност в случай, че клиентът впоследствие размисли и потърси наградата, а количествата от нея междувременно са изчерпани.

5.7. Веднъж взетата срещу точки награда не подлежи на връщане или замяна по никакъв начин.

5.8. В рамките на един календарен месец, когато наградата се взима от бюро „Информация“, или за срок от 30 дни от датата на покупка на наградата в онлайн магазина, всеки клиент има право да получи не повече от 2 предметни награди от вид или една награда-ваучер от вид, доколкото събраните точки в картата му позволяват това. В рамките на един ден един клиент може да получи не повече от общо 3 награди.

5.9. „Галерия Стара Загора” ЕАД ще възнаграждава своите лоялни клиенти посредством различни по продължителност и награден фонд кампании, част от програмата Galleria Loyalty Club. „Галерия Стара Загора” ЕАД има право да променя вида и броя на наградите в съответната текуща кампания, както и продължителността и на обмяна на левове в точки на дадена кампания, като всички промени ще бъдат своевременно актуализирани и публикувани на интернет адрес www.galleriasz.bg, а валидният и актуален списък с награди е изложен и на специалната витрина до бюро "Информация".

5.10. Когато срокът на дадена кампания изтече, натрупаните и неизползвани в периода на същата кампания точки се конвертират съгласно валидния към момента коефициент, а в края на всяка календарна година с изключение на 31 декември 2013г. всички натрупани и неизползвани точки автоматично се зануляват. Всеки клиент може да провери наличността на текущите си точки на интернет адрес www.galleriasz.bg.

5.11. Настоящата кампания стартира на 1 януари 2017г. и продължава до 31 декември 2017г. През всеки месец на 2017г. "Галерия Стара Загора" ЕАД в сътрудничество с търговските обекти на територията на мола ще предлага топ артикул(и) от даден магазин с до 50% намаление или ваучери за отстъпки. От предложението за best seller(s) на половин цена могат да се възползват само участници в програмата Galleria Loyalty Card. За да закупят определения топ артикул(и) за дадения месец на половин цена, лоялните клиенти следва да са събрали определен брой точки в картата си. В зависимост от характеристиките и паричната равностойност на посочените топ артикули ще се поставя различен праг на налични точки за получаване на ваучер за до 50% намаление на тези стоки (чл. 5.12). Участниците в лоялната програма на Mall Galleria ще бъдат своевременно уведомявани по имейл за конкретното предложение с до 50% отстъпка за месеца. Картодържателите на Galleria Loyalty Card могат и сами да следят за месечното топ предложение по традиционните комуникационни канали на "Галерия Стара Загора" ЕАД (фейсбук, брандиране на мола, ООН, радио), на място в мола на бюро "Информация", както и в онлайн профила си в лоялната програма.



5.12. През септември картодържателите на Galleria Loyalty Card могат да обменят точките си срещу следните награди:

- 40 точки за ароматна свещ в стъклена чашка (цветове: мандарина, лавандула, горски плодове, зелена ябълка);

- 40 точки за възглавница във формата на сърце;

- 90 точки за двумесечна карта за Атлетик Фитнес (за нови клиенти на фитнеса, валидна до 01.02.2019г.);

- 250 точки за брандирана хавлия за баня (цветове: бял и черен);

- 100 точки за ваучер на стойност 15лв. за магазин Frant;

- 50 точки за кралски бележник;

- 70 точки за двумесечна карта за Атлетик Фитнес (за нови клиенти на фитнеса, валидна до 31.12.2017г).

- 120 точки за престилка за готвене;

- 190 точки за ръчен миксер;

- 180 точки за силиконова форма за печене 1,5 л;

- 90 точки за формички за сладки, 6 бр. в к-т;

- 1100 точки за дрон;

- 2000 точки за двуместна палатка;

- 180 точки за чаша тип мъг;

- 160 точки за поставка за таблет;

- 150 точки за декоративна възглавница за градински мебели в тъмносиньо/бежово;

- 130 точки за розова купа;

- 130 точки за розова чиния;

- 150 точки за розово плато;

- 100 точки за кутии за храна - 3 броя в комплект;

- 150 точки за стъклена купа 28см;

- 130 точки за кърпа за съдове, 4 броя в комплект;

- 200 точки за възглавница в черно-бяло;

- 230 точки за плик за завивка и калъфка в бяло-oранжево;

- 950 точки за епилатор Philips;

- 1000 точки за машинка за подстригване и самобръсначка Philips;

- 180 точки за настолна игра "Пляс мухата по главата";

- 200 точки за ваучер за 10 обиколки от Биго-карт;

- 90 точки за брандирана раница (цветове: бебешо синьо, бебешко розово);

- 90 точки за брандиран ученически комплект Sport Vision, състоящ се от 14 части;






6. ОНЛАЙН МАГАЗИН ЗА НАГРАДИ



6.1. С цел улесняване картодържателите на Galleria Loyalty Card в избора и обмяната на точки в награди, от 3 октомври 2016г. в онлайн профила на всеки лоялен клиент се въвежда нова функционалност - онлайн магазин за награди. В него в реално всеки клиент с достатъчно натрупани точки и достъп до интернет връзка може да закупи желаната лоялна награда, а физическото й вземане от бюро "Информация" да се случи в определения под описанието на избраната награда срок.

6.2.1 Ако лоялен клиент няма регистрация в онлайн платформата на програмата, може да си направи, като в сайта на мола попълни имейл, с който се е регистрирал, и парола, която програмата автоматично е генерирала и изпратила на посочения електронен адрес непосредствено след регистрацията.

6.2.2. Ако лоялен клиент има регистрация в онлайн системата, но е забравил паролата си, може да получи нова парола от портала за влизане, която ще бъде изпратена на електронния адрес, подаден при регистрация.

6.2.3. Ако лоялен клиент няма регистрация и не пази потвърдителния имейл с автоматично генерираната парола, може в онлайн потрала да попълни 3 имена, 10-символен номер на лоялна карта и телефон, посочен при регистрация в програмата, с което достъпът до личния му профил и онлайн магазина ще бъде завършен.

6.2.4. В случай че лоялен клиент срещне трудности с регистрирането си в оналйн портала на системата, служителите на бюро "Информация" ще съдействат след легитимация на лицето.

6.3. Наградите в онлайн магазина са разделени на 2 категории - награди-ваучери и предметни награди.

6.4. Веднъж закупена награда от онлайн магазина не подлежи на връщане. Точките, които клиентът е обменил за дадена награда, се отнемат безвъзвратно и не могат да бъдат върнати в картата на клиента.

6.5. Преди да закупи дадена награда в онлайн магазина, клиентът се запознава в условията, описанието и характеристиките на наградата, както и срока, в който клиентът може да вземе физическата награда от бюро "Информация". Ако клиент, закупил дадена награда, не се яви в упоменатия срок на "Информация" да си я вземе, наградата остава в полза на Организатора.

6.6. От онлайн магазина не могат да се закупуват повече от 2 броя предметни награди от един вид и 1 брой награда-ваучер от вид, ако има такава наличност.



7. ДОБАВЕНА СТОЙНОСТ



7.1. Базовата клиентска карта дава следните привилегии в съответния търговски обект на своя картодържател:



Атлетик фитнес

отстъпка 25% на членската такса (-25% от членската такса за всички клиенти, които не присъстват в база данни на Aтлетик фитнес)

ART 93

15% при покупка над 50 лева

Art Climbing Centre

10%. Отстъпката не се комбинира с други промоции

Andrews

7%

Comsed

12% на ненамалени артикули

Estil

5% на всички ненамалени продукти

Exess

10% на всички ненамалени продукти

Flair

10% на всички ненамалени продукти

Frant

10% на всички ненамалени продукти

Golden Rose

10% на всички ненамалени продукти

Hippoland

5% отстъпката не важи за стоки в промоции, акции, каталози и други обявени в магазините намаления

iCenter

5% за покупка на аксесоари. От всички промоции се изключват продуктите с марка Apple. Отстъпките НЕ могат да се комбинират или наслагват с други промоции и/или отстъпки.

Joy optics

20% на всички ненамалени продукти и 5% допълнителна отстъпка за стоки в промоция или намаление

Книжарница "Хермес"

10% за книгите на ИК "Хермес" и 5% за всички останали стоки. Отстъпката не се комбинира с други намаления или промоции

Kenvelo

10% на всички ненамалени артикули и 5% на вече намалени артикули

Mayoral

5% на нова колекция при покупка над 50лв.

Lazarini

10% на всички ненамалени продукти

Lee Cooper

10% на всички ненамалени артикули и 5% на вече намалени артикули

My Silver

5% на всички ненамалени продукти

Organic Green House

Отстъпка от 2% до 5%, на всички продукти, които не са намалени или не са в промоция

Pause Jeans

5% на всички продукти

Shtastlivetsa

5% при сметка над 100лв.

Rino

10% на всички ненамалени продукти

Roxyma dream

5% на всички ненамалени продукти

Ru Watch

5% на всички ненамалени продукти

Selva café

10%. Отстъпката не се комбинира с други промоции

Sport Vision

10% на всички ненамалени продукти

Субра аптека

5%

Теодор

10% на всички ненамалени продукти

Техномаркет

5%

Отстъпката не важи за артикули в промоция и стоки с намалени или пакетни цени. Отстъпката не важи за телефони, таблети, компютри и периферия

@Home кът: 8%. Отстъпката не важи за артикули в промоция и стоки с намалени или пакетни цени

Tom Tailor

5% отстъпка на нова колекция(ненамалена) и допълнителна 5% отстъпка на вече намалени продукти

Timico

5% при покупка над 20лв.

Ton Bonbon

10%. Отстъпката не се комбинира с други промоции. Важи само за организирани събития и рождени дни

Totally Erected Store

5% на нова колекция



7.2. Златната клиентска карта дава следните привилегии в съответния търговски обект на своя картодържател:



Art 93

15% при покупка над 50 лева

Атлетик фитнес

отстъпка 25% на членската такса (-25% от членската такса за всички клиенти, които не присъстват в база данни на Aтлетик фитнес)

Andrews/

10%

Art Climbing Centre

15% Отстъпката не се комбинира с други промоции

Comsed

15% на ненамалени артикули

Cinema City

15% от стандартната цена на билета (не важи за билетите с стстъпка за деца, ученици, студенти, пенсионери и лица с трайни увреждания; изключват се и всички предпремиерни прожекции и специални промоции).

Estil

8% на всички ненамалени продукти

Exess

15% на всички ненамалени продукти

Flair

20% на всички ненамалени продукти

Frant

10% на всички ненамалени продукти

Golden Rose

10% на всички ненамалени продукти

Hippoland

5% отстъпката не важи за стоки в промоции, акции, каталози и други обявени в магазините намаления

iCenter

5% за покупка на аксесоари. От всички промоции се изключват продуктите с марка Apple. Отстъпките НЕ могат да се комбинират или наслагват с други промоции и/или отстъпки.

Joy optics

20% на всички ненамалени продукти и 5% допълнителна отстъпка за стоки в промоция или намаление

Книжарница "Хермес"

10% за книгите на ИК "Хермес" и 5% за всички останали стоки. Отстъпката не се комбинира с други намаления или промоции

Kenvelo

20% на всички ненамалени артикули и 5% на вече намалени артикули

Lazarini

15% на всички ненамалени продукти

Lee Cooper

20% на всички ненамалени артикули и 5% на вече намалени артикули

Mayoral

5% на нова колекция

My Silver

10% на всички ненамалени продукти

Organic Green House

Отстъпка от 2% до 5%, на всички продукти, които не са намалени или не са в промоция

Pause Jeans

5% на всички продукти

ресторант "Щастливеца"

10% при сметка над 100лв.

Rino

15% на всички ненамалени продукти

Roxyma Dream

10% на всички ненамалени продукти

Ru Watch

10% на всички ненамалени продукти при покупка над 150лв.

Selva café

15%. Отстъпката не се комбинира с други промоции

Sport Vision

10% на всички ненамалени продукти

Субра аптека

5%

Теодор

15% на всички ненамалени продукти

Техномаркет

5%

Отстъпката не важи за артикули в промоция и стоки с намалени или пакетни цени. Отстъпката не важи за телефони, таблети, компютри и периферия

@Home кът: 8%. Отстъпката не важи за артикули в промоция и стоки с намалени или пакетни цени

Timico

10%

Tom Tailor

5% отстъпка на нова колекция(ненамалена) и допълнителна 5% отстъпка на вече намалени продукти

Ton Bonbon

10% Отстъпката не се комбинира с други промоции. Важи само за организирани събития и рождени дни

Totally Erected Store

5% на нова колекция



7.3. За да се възползва от тях, картодържателят е необходимо да покаже клиентската си карта на касата в съответния търговски обект преди служителят да издаде касов бон.

7.4. Описаните в чл.7.1. и чл.7.2. отстъпки са доброволно предоставени от търговските обекти на територията на мола в началото на календарната година за срока на настоящата кампания (виж чл.5.12). „Галерия Стара Загора” ЕАД не носи отговорност, ако поради технически или други съображения някой от участващите в лоялната програма магазини не начисли заявената отстъпка на лоялен картодържател. Организаторът е длъжен своевременно да актуализира списъка с участващите наематели и предоставените от тях отстъпки на www.galleriasz.bg



8. ПРЕКРАТЯВАНЕ



8.1. „Галерия Стара Загора” ЕАД има право едностранно и без предизвестие да прекрати настоящия договор спрямо участник в програмата Galleria Loyalty Club и/или да забрани използването на клиентската карта в случай на нарушаване/неспазване на условията на програмата Galleria Loyalty Club или при съмнение за злоупотреба и компроментиране на програмата от страна на участниците.

8.2. Клиентската карта дава съответните привилегии на участниците само за срока, през който програмата Galleria Loyalty Club е валидна. "Галерия Стара ЗагораЕАД има право да определя срока на програмата Galleria Loyalty Club по свое усмотрение.

8.3. „Галерия Стара ЗагораЕАД има право по всяко време едностранно да променя настоящите Общи условия и условията за ползване на клиентската карта, в т.ч. системата за калкулация на точки, коефициента за превръщане на левове в точки, броя получавани точки при закупуване на стоки, вида и броя на наградите, които участват в програмата Galleria Loyalty Club, както и броя точки, необходим за получаване на дадена награда. Всяка промяна на Общите условия ще бъде довеждана до знанието на участниците на интернет адрес www.galleriasz.bg.

8.4. „Галерия Стара Загора” ЕАД има право да прекрати програмата Galleria Loyalty Club по всяко време без предизвестие. Във всички случаи това ще бъде обявено на участниците на интернет адрес www.galleriasz.bg и/или по друг подходящ начин по преценка на „Галерия Стара Загора” ЕАД.

8.5. „Галерия Стара Загора” ЕАД не носи отговорност спрямо участниците за каквато и да е промяна в Общите условия, модификация на програмата Galleria Loyalty Club или нейното прекратяване, доколкото участниците разбират и се съгласяват, че програмата Galleria Loyalty Club е организирана по едностранна инициатива на дружеството и по никакъв начин не задължава клиентите на „Галерия Стара Загора” ЕАД да участват в програмата Galleria Loyalty Club и/или да закупуват стоки от търговските обекти на територията на Mall Galleria.

 

9. ОБЩИ РАЗПОРЕДБИ



9.1. В случай на съмнение за злоупотреба и с цел защита правата на реалните лоялни клиенти на Galleria Loyalty Club, служител на бюро "Информация" може да поиска от картодържателя в момента на регистриране на касовите бонове да ги верифицира, като покаже закупените с тях стоки.

9.2. Клиентската карта може да бъде заменена в случай на загуба, кражба или погиване на бюро "Информация" в Mall Galleria. Старата клиентска карта се анулира от системата с цел избягване на злоупотреби. Събраните към момента на уведомяване за инцидента точки автоматично ще бъдат прехвърлени към новоиздадената клиентска карта в срок до 5 дни, като преиздаването на картата ще се осъществи срещу отнемане на 25 точки от баланса по нея.

9.3. Участниците следва незабавно да уведомят „Галерия Стара Загора” ЕАД в случай на загуба или кражба на клиентската им карта. „Галерия Стара Загора” ЕАД не носи отговорност в случай на ненавременно уведомяване за загуба или кражба.

9.4. При прилагане на някоя от следните практики, които софтуерът на програмата Galleria Loyalty Club разпознава от като "нелоялни", клиентът бива определен като "подозрителен":

- при регистриране на 3 касови бележки от един и същи търговски обект в рамките на един ден;

- при регистриране на касови бележки от един и същи търговски обект в 3 последователни дни;

- при регистриране на касови бележки от различни търговски обекти в 5 последователни дни;

- при регистриране на повече от 10 касови бележки от различни търговци в рамките на 1 ден

Когато даден клиент придобие статута "подозрителен клиент", Организаторът си запазва правото да блокира картата на клиента и да си я изиска обратно, без да дължи допълнителни обяснения на същия или на трета страна.

9.5. Валидните и актуални Общи условия са винаги само и единствено тези, публикувани на интернет адрес www.galleriasz.bg. Участниците винаги следва да се информират за актуалните Общи условия на интернет адрес www.galleriasz.bg.

 

10. ЛИЧНИ ДАННИ

10.1. Участниците в програмата Galleria Loyalty Club декларират, че са запознати и съгласни със следното:

10.1.1. С приемането на Общите условия се съгласявате, че „Галерия Стара Загора” ЕАД и нейните служители, в зависимост от своите задължения, имат достъп до част или цялата информация, попълнена при регистрацията Ви в Galleria Loyalty Club или дадена впоследствие.

10.1.2. „Галерия Стара Загора” ЕАД е регистриран администратор на лични данни съгласно българското законодателство и осигурява защитата им съгласно Закона за защита на личните данни и свързаните с него подзаконови нормативни актове. С приемането на Общите условия се съгласявате, че „Галерия Стара Загора” ЕАД може да обработва предоставените при регистрацията в Galleria Loyalty Club и впоследствие лични данни за следните цели: техническо управление на програма Galleria Loyalty Club и нейната база данни; установяване на контакт с Вас; измерване на ефективността на услугите ни; рекламни кампании, маркетингови и пазарни проучвания, ценова политика; изпращане на рекламни предложения и материали, информация за награди, които могат да се получат срещу събрани точки, и друга подобна информация по поща и/или SMS и/или email; директен маркетинг.

10.1.3. С приемането на Общите условия се съгласявате, че във връзка с обработването на личните Ви данни от програма Galleria Loyalty Club за посочените цели, „Галерия Стара Загора” ЕАД може да предоставя тези данни и на трети лица, с които „Галерия Стара Загора” ЕАД си сътрудничи, работи или има  други отношения във връзка с дейността си.

10.1.4. На основание чл. 34а от Закона за защита на личните данни може да възразите срещу използването на личните Ви данни, разкриването им на трети лица и използването им от тяхно име за посочените цели. Имате право да възразите срещу обработването на личните Ви данни за целите на директния маркетинг, като изпратите писмено съобщение до „Галерия Стара Загора” ЕАД на контактите, посочени в края на тези Общи условия. На същите места може да се свържете с нас в случай на неоторизирано попълване на Ваши лични данни от трети лица, както и за други възможни проблеми.

10.1.5. По всяко време може да се откажете от получаване на информация, свързана с програмата Galleria Loyalty Club, на email: loyalty@galleriasz.bg или на интернет адрес: www.galleriasz.bg.

10.1.6. Имате право да поискате регистрацията Ви в Galleria Loyalty Club да бъде заличена, заедно с предоставените от Вас лични данни, на посочените по-долу контакти.

Контакти за връзка с „Галерия Стара Загора” ЕАД във връзка с програмата Galleria Loyalty Club:

Е-mail: loyalty@galleriasz.bg

Телефон: 042/ 62 00 00

Адрес: гр. Стара Загора, ул. "Хан Аспарух" 30



1 Съществува и трети вид карта - туристическа карта - която осигурява на приносителя си единствено същите отстъпки в търговските обекти като базовата лоялна карта. Туристическата карта се отличава от лоялните карти по следните особености и произтичащите от тях условности: не се издава на бюро "Информация", а се разпространява в хотели и заведения в града; не е поименна и не изисква регистрация с лични данни на клиента; не позволява регистриране на касови бонове, трупане на точки и обмяната им срещу награди; не важи за Mall Galleria Бургас.